فیلم درخشش

فیلم درخشش

mql_k3.jpg

درخشش یا تلألو (به انگلیسی: The Shining) فیلمی در ژانر ترسناک روانشناسانه محصول آمریکا و بریتانیا به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی استنلی کوبریک است که در سال ???? منتشر شد. فیلم‌نامه این کار را کوبریک و دایان جانسون، رمان‌نویس زاده آمریکا نوشتند. در این فیلم هنرپیشگانی همچون جک نیکلسون، شلی دووال و دنی لوید به ایفای نقش پرداخته‌اند. درخشش تنها فیلم کوبریک در ژانر وحشت محسوب می‌شود. این فیلم بر اساس داستانی به همین نام از استیون کینگ ساخته شد.

استیون کینگ در سال ???? دنباله رمان درخشش را تحت عنوان دکتر اسلیپ نوشت که سرنوشت شخصیت دنی تورنس را دنبال می‌کند. اقتباسی سینمایی این رمان با عنوان دکتر اسلیپ به نویسندگی و کارگردانی مایک فلناگان در سال ???? منتشر شد. در این فیلم، یوان مک‌گرگور در نقش دنی تورنس ظاهر شده‌ است.

داستان فیلم

مرد نویسنده‌ای به همراه همسر و فرزندش در هتلی به عنوان سرایدار اقامت می‌گزیند تا در طول فصل زمستان و در آرامش فضای هتل داستانش را به پایان برد. در طول فصل زمستان به دلیل بارش برف بسیار راه‌های مواصلاتی به هتل بسته شده و به همین دلیل جک تورنس با خانواده خود بعنوان سرایدار در این هتل در طول زمستان استخدام می‌شود. فضای وهم‌آلود و تنهایی در این مکان موجب نوعی روان‌گسیختگی در جک می‌شود و دچار اختلالات روانی و عصبی شده و قصد نابودی همسر و فرزندش می‌کند…

خرید چراغ جلو اسپورتیج با کیفیت

شما برای خرید چراغ جلو اسپورتیج باید به دنبال با کیفیت ترین و بهترین نوع آن باشید، چرا که روشنایی خودرو اهمیت بسیار زیادی دارد و باید زمان خرید لوازم یدکی به این مورد توجه نمایید. اگر شما از کالاهای نامرغوب برای بخش روشنایی ماشین استفاده کنید باید بدانید که مشکلات زیادی برای راننده و یا ماشین به وجود می آید، به همین دلیل باید بهترین کیفیت چراغ جلو اسپورتیج را خریداری کنید تا از خطرات به وجود آمده جلوگیری نمایید. طراحی خودروی اسپورتیج به گونه ای می باشد که در بخش جلوی آن نور به صورت نامساوی در جاده پخش شود و همین امر موجب می گردد که شما به خوبی جاده را مشاهده کنید. در صورتی این اتفاق می افتد که شما جنس اصلی آن را خریداری کنید و نوع تقلبی آن را خریداری نکنید.

چراغ جلو اسپورتیج  با کیفیت :

کیفیت بالای لوازم یدکی خودرو موجب می شود که شما بتوانید تا سال های سال از آن استفاده کنید. در واقع خرید چراغ جلو اسپورتیج هرساله بدون شک به ضرر شما می باشد و شما باید هزینه زیادی را هر سال برای خرید لوازم یدکی خودروی خود پرداخت کنید، ولی باید بدانید اگر تنها یک بار جنس با کیفیت خریداری کنید می توانید همیشه و تا چند سال از آن استفاده مفیدی داشته باشید. بنابراین زمانی که می خواهید خرید خود را انجام دهید به دنبال با کیفیت ترین نوع آن باشید. بهترین روش خرید لوازم یدکی اصل برای خودروهای خارجی این است که شما از نمایندگی های مجاز خرید خود را انجام دهید. آنها تخصص بیشتری در زمینه فروش لوازم یدکی اصل دارند و به همین دلیل به شما هم لوازم یدکی اصل را عرضه می نمایند.

summ_x5.jpg

چراغ جلو اسپورتیج

خرید استوک چراغ جلو اسپورتیج یکی از بهترین خریدهای لوازم یدکی می باشد که شما می توانید آن را انجام دهید. اگر شما متقاضی خرید استوک برای لوازم یدکی ماشین هستید بدون شک خرید مقرون به صرفه تری را انجام خواهید داد. برخی از نمایندگی ها و فروشندگان برای اینکه قیمت بهتری را برای فروش لوازم یدکی عرضه نمایند استوک آن را به فروش می رسانند و در این زمینه هم تجربه زیادی دارند. بنابراین شما برای خرید استوک و یا همان دست دوم چراغ های جلو اسپورتیج باید به فروشندگانی که تخصص و تجربه بیشتری دارند مراجعه کنید.

چرا باید چراغ جلو اسپورتیج  را خریداری و استفاده کرد :

بسیاری از افراد شاید این سوال برایشان به وجود آید که چرا به چراغ جلو اسپورتیج نیاز دارند و چرا باید آن را برای ماشین خود خریداری کنند. شما باید بدانید دلایل زیادی برای این امر وجود دارد و برخی از آنها که مهمتر می باشد عبارت است از :

1. نور متمرکز :

چراغ های اصلی که جلوی ماشین نصب می شوند نور بیشتری دارند و نور آنها هم به صورت متمرکز می باشد. زمانی که شما شب هنگام می خواهید رانندگی کنید چراغ های جلو بهترین وسیله و نور برای رانندگی بهتر شما خواهند بود. طراحی نور چراغ جلو اسپورتیج به گونه ای می باشد که رانندگام مقابل را به هیچ عنوان آزار نمی دهد. چراغ هایی که غیر اصلی هستند نور را پراکنده می کنند و راننده را زمانی که می خواهد شب رانندگی کند خسته می سازد. بنابراین بهتر است تنها از چراغ های اصلی روی خودروی خود استفاده کنید.

چراغ جلو اسپورتیج

2. زیبایی :

چراغ های جلو اسپورتیج زمانی که اصل باشند زیبایی بیشتری را به بدنه خودرو می بخشند و به همین دلیل بسیاری از افرادی که از این ماشین استفاده می کنند چراغ های زیبایی را برای جلو ماشین خود می خواهند خریداری کنند. چراغ های غیر اصل استانداردهای لازم را ندارند و به همین دلیل شما زمانی که از آن استفاده کنید بدون شک زیبایی زیادی را نمی توانید در ماشین خود مشاهده کنید. همچنین یکی از مواردی که اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به آن توجه داشته باشید این است که چراغ های غیر اصل به هیچ عنوان به خوبی سر جای خود قرار نمی گیرند و به همین دلیل زیبایی در ماشین ایجاد نمی کنند و حتی زیبایی آن را از بین می برند. زمانی که شما چراغ جلو اسپورتیج غیر اصل را خریداری کنید هم به بدنه خودر آسیب وارد می سازید و هم اینکه زیبایی خودرو را به طور کلی از بین می برید.

3. مواد و متریال های مناسب :

متریال ها و موادی که برای تولید چراغ جلو اسپورتیج به کار می رود تمامی استانداردهای لازم را دارد  و به همین دلیل شما زمانی که از آنها استفاده کنید رضایت کافی از کیفیت آن خواهید داشت. چراغ هایی که غیر اصل هستند به هیچ عنوان کیفیت مناسبی ندارند و شما همان زمانی که می خواهید آنها را نصب کنید متوجه بی کیفیتی آنها خواهید شد. به همین دلیل بهتر است هزینه بیشتری را پرداخت کنید ولی اصل چراغ های جلو اسپورتیج را خریداری کنید. کیفیت یکی از مهمترین مواردی می باشد که زمان خرید هر یک از لوازم یدکی ماشین های خارجی باید به آن توجه بسیار زیادی داشته باشید، چرا که ماشین های خارجی از بهترین متریال ها تولید می شوند و لوازم یدکی به کار رفته شده در آنها هم باید کیفیت مناسبی داشته باشد.

چراغ جلو اسپورتیج

4. رنگ طبیعی :

چراغ جلو اسپورتیج زمانی که اصل باشد در برابر نور خورشید اصلا تغییر رنگ نمی دهد و رنگ طبیعی را که دارا می باشد را زمان رانندگی پخش می کند. ولی باید بدانید چراغ هایی که غیر اصل هستند زمان تابش نور خورشید رنگ شان عوض می شود و بیشتر به زرد و کدر می زند. شما باید به خوبی از این امر اطلاع داشته باشید که چراغ های غیر اصل در مقایسه با چراغ های اصل بی کیفیت می باشند و هرگز نباید آنها را خریداری کنید، چرا که در این صورت کیفیت و طراحی زیبای ماشین خود را از بین می برید.

5. قیمت :

اگر شما قصد دارید که چراغ های جلو ماشین اسپورتیج را استوک و یا همان دست دوم که اصل آن در بازار می باشد خریداری کنید باید بدانید که قیمت مناسب تری را پرداخت خواهید داد. ولی اگر می خواهید نوع دست اول آن را خریداری کنید باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

برای خرید انواع اتصالات ساختمانی باید به چه مواردی توجه داشته باشیم؟

برای خرید انواع اتصالات ساختمانی باید به چه مواردی توجه داشته باشیم؟

 

اگر برای خرید لوله و اتصالات ساختمانی به بازار رفته باشید، حتماً با انواع مختلفی از اتصالات با برندها و جنس های مختلف رو به رو شده اید. همین مسئله امکان دارد شما را دچار سردرگمی بکند. بنابراین بهتر است قبل از خرید اتصالات ساختمانی نکات زیر را در نظر داشته بگیرید و بعد محصول مورد نظر را در اینترنت سرچ کنید و از نمونه محصولات دیدن کنید و بعد تصمیم خود را بگیرید.ما برای این کار فروشگاه اینترنتی چلونگر را به شما پیشنهاد می دهیم.

  • قبل از خرید، با مهندس و لوله کش ساختمانی با تجربه مشورت داشته باشید. یک لوله کش ماهر می تواند به راحتی به شما بگوید که چه نوع اتصالاتی نیاز دارید. انتخاب نوع اتصالات در افزایش کیفیت لوله کشی بسیار تاثیر دارد.
  • هیچ وقت کیفیت را فدای پول نکنید! مخصوصا برای لوله کشی ساختمان! زیرا تعمیرات لوله کشی در ساختمان ها بسیار سخت و طاقت فرسا و پرهزینه می باشد. بنابراین با انتخاب لوله  و اتصالات با کیفیت، تا سال ها خیال خود را از لوله کشی ساختمان راحت کنید.


parp_image1.jpg 

اتصالات برنجی چیست؟

 

برنج از مس و روی تشکیل شده است، در برخی موارد سرب نیز در آن وجود دارد، دارای تنوع بسیار زیادی است، قیمت آن بیشتر از دیگر اتصالات می باشد، اتصالات برنجی در واقع به شکل اتصالات لحیم کاری می باشد اما دارای تفاوت هایی در مقدار فشار وارده و اندازه ی دما می باشند. که اتصالات برنجی از مقاومت بیشتری در  دما و فشار بالا برخوردار می باشد.

 

مقاومت در اتصالات برابر با مقاومت در  لوله های وصل شده است. جهت اتصالات باید از مس فسفردار استفاده شود، اما جهت لوله های فولادی، برنزی، مسی و اتصالات فولادی و برنزی باید از نقره استفاده می شود.

لوله سبز چیست ؟


 

لوله ها جزو جدانشدنی و حیاتی بخش ساختمان و مسکن هستند که از اهمیت زیادی  برخوردار می باشند ، با پیشرفت تکنولوژی نوع لوله ها تغییر کرده و نواقص و عیوب لوله های قدیمی مانند فلزی و پلیکا که اغلب شکنندگی و فرسودگی بود رفع شده اند و نسل جدیدی از لوله ها با نام لوله پروپیلن یا لوله سبز تولید و در بازار عرضه شده است ، این لوله ها به دلیل مزیت های فراوان کاربرد گسترده ای در بخش ساختمان و انتقال دارند و در این پست قصد داریم به مواردی مانند ترکیبات لوله سبز.


 

لوله سبز یا لوله پروپیلن نسل جدید لوله ها می باشد که از مقاومت بسیار بسیار بالایی در برابر فشار ، شکنندگی ، ضربه و حرارت برخوردار هستند ، این لوله ها اغلب به رنگ سفید و یا سبز رنگ می باشند .لوله ها جزو جدانشدنی و حیاتی بخش ساختمان و مسکن می باشند که از اهمیت بالایی برخوردار است ، با پیشرفت تکنولوژی نوع لوله ها تغییر کرده و نواقص و عیوب لوله های قدیمی مانند فلزی و پلیکا که اغلب شکنندگی و فرسودگی بود رفع شده و نسل جدیدی از لوله ها با نام لوله پروپیلن یا لوله سبز تولید و در بازار عرضه شده است ، این لوله ها به دلیل مزیت های فراوان کاربرد گسترده ای در بخش ساختمان و انتقال دارند.

 

برای خرید لوله و اتصالات بهتر می باشد از فروشگاه های معتبر مانند چلونگر استفاده کنید زیرا محصولات آن ها معمولا دارای کیفیت بالایی بوده و شما می توانید با خیال راحت از آن ها خرید کنید.

 

نکات مهم درباره فروشگاه های اینترنتی

انواع خدمات فروشگاه اینترنتی

 

خدماتی که در فروشگاه های اینترنتی به مشتری عرضه می شود می تواند فیزیکی باشد که شامل موبایل، کتاب، لوازم برقی و … است و یا این خدمات می تواند مجازی باشد که شامل نرم افزار، موسیقی، فیلم و … است. در دسترس بودن خدمات فروشگاه اینترنتی از مزایای آن است که هم برای فروشنده و هم برای مشتری سودمند خواهد بود. در دنیای امروزی اکثر کارها به شیوه اینترنتی صورت می گیرد از این رو بسیاری از کسب و کارها برای افزایش درآمدهای خود به این روش روی آورده اند.

 

نکات مهم درباره فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه آنلاین یا فروشگاه اینترنتی چیست ؟ همان فروشگاه است با این ... 

طراحی مناسب وب سایت جهت فروشگاه اینترنتی از نکات کلیدی است که باید به آن توجه داشت زیرا هر چه طراحی مناسب تر باشد و استفاده از آن سهولت بیشتری داشته باشد مشتری های وفادارتری خواهید داشت که به راحتی به کالاها و مشخصات محصولات و خدمات دسترسی دارند. گروه طراحی سایت اینتن طراحی سایت را با تیم مهندسی حرفه ای خود با قیمتی مناسب برای تان انجام خواهد داد. یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشد. این نماد در واقع یک گواهینامه دیجیتال است که وزارت صنعت و معدن جمهوری اسلامی آن را صادر می کند. امکان پرداخت در محل از دیگر نشانه های یک وب سایت فروشگاهی معتبر است زیرا نشان می دهد که مدارک صاحب فروشگاه به پست ارائه داده شده است. همچنین یک فروشگاه اینترنتی باید روش های تماس برای خود در نظر بگیرد تا مشتری قادر به برقراری ارتباط باشد. ارائه تصویرهای مناسب و توضیحاتی که کامل باشد در جذب مشتری موفق تر عمل می کند. در صورتی که بتوان به سوالات مشتری پاسخ داد می توان درصد خرید را افزایش داد و فروش بهتری داشت.

 

روش های خرید از فروشگاه های اینترنتی

 

برای خرید از این فروشگاه از دو روش می توانید استفاده کنید. روش اول پرداخت در محل است یعنی زمانی که مشتری کالا را تحویل می گیرد هزینه را پرداخت می کند و بدین ترتیب احتمال کلاهبرداری نیز کم می شود. پرداخت آنلاین روش دیگری است که در این مورد باید برای دریافت کالا در ابتدا فاکتور خود را پرداخت کنید تا محصول مورد نظر بعد از پرداخت آنلاین به آدرس پستی تان ارسال شود. معمولا سایت های معتبر هر دو روش خرید را در اختیار مشتری قرار می دهند تا خود در این مورد تصمیم گیری کنند.

مزایای فروشگاه های آنلاین  اینترنتی

 

فروشگاه های اینترنتی برای خریدار و مشتری مزایایی دارند که شرح خواهیم داد. در رابطه با خریدار می توان گفت که این گونه لازم به مراجعه حضوری به فروشگاه نخواهد بود و بدون نیاز به حمل کالای مورد نظر، آن را درب منزل تحویل می گیرند. با این روش به توضیحات جامعی از کالای مورد نظر در هر ساعتی از شبانه روز دسترسی خواهید داشت و سفارش خود را تنها در چند دقیقه می توانید ثبت کنید. این گونه قادر به مقایسه کالای مورد نظرتان در فروشگاه های انلاین  اینترنتی بسیاری خواهید بود تا بهترین را انتخاب کنید. کاهش ترافیک، کاهش آلودگی هوا، کاهش آلودگی صوتی و … از جمله مزایای خرید اینترنتی می باشد. در رابطه با فروشنده نیز محصولات و خدمات آن ها بدون محدودیت های زمانی و مکانی به فروش می رسد و هزاران نفر در طول شبانه روز از فروشگاه انلاین دیدن خواهند کرد و به حضور فیزیکی مشتری نیازی نخواهد بود. با این روش مشتری از هر نقطه ای قادر به مشاهده محصولات تان خواهد بود و هزینه ها نیز در مقایسه با راه اندازی فروشگاه فیزیکی کمتر خواهد بود. برای قدرت دادن به کسب و کار خود از تغییرات و تحولات جامعه نمی توانید دوری کنید و با فروش آنلاین جایگاه بهتری در کسب و کار خود پیدا خواهید کرد.

مزیت کار در فضای کار اشتراکی

مزیت کار در فضای کار اشتراکی

وبلاگ مقالات ‏10 مزیت کار در فضای کار اشتراکی

مزیت کار در فضای کار اشتراکی

مزیت کار در فضای کار اشتراکی

 

‏?? مزیت کار در فضای کار اشتراکی چیست؟ قبل از انتخاب، با بررسی نیازهای مان بهتر است بهترین فضا را برای کار کردن انتخاب کنیم.

یکی از جذاب­ترین جنبه­‌های آغاز کسب و کار شخصی این است فاصله گرفتن از رقابت‌های موجود در محیط کار است.

دیگر ساعت‌­های اضافه‌ کاری، جلسات خسته کننده و پروژه‌­هایی که در ساعت ?:?? روز چهارشنبه روی میزتان قرار می‌گرفتند وجود نخواهد داشت.

اینکه در خانه یا حتی یک کافی‌شاپ روی مبل راحتی بنشینیم و کار کنیم شبیه یک رویا به نظر می­‌رسد.

اما این سبک از کار کردن چالش­‌های خاص خود را دارد.

وقتی که شما در کنار تلویزیون، تخت خواب و خانواده خود هستید

کار کردن بدون حواس‌پرتی، با تمرکز و انگیزه بالا دشوار است.

در سال­های اخیر، فضاهای کار اشتراکی به عنوان گزینه‌­ای موفق برای حل این مشکلات به وجود آمده‌­اند.

اخیراً، تیمی از محققان یافته‌های خود را درباره فضای کار اشتراکی در مجله کسب‌وکار دانشگاه هاروارد منتشر کردند.

این تحقیقات نشان می‌دهد که بین بازده کارکنان در فضای کار اشتراکی با کارکنان در فضاهای سنتی تفاوت‌های فاحشی وجود دارد.

با نگاه دقیق‌تری دریافتند که کارکنان فضای کار اشتراکی هدفمندتر و با تمرکز بیشتری کار می‌کنند.

این امر ناشی از احساس تعلق آنها به یک گروه است.

کارکردن در کنار جمع اما به صورت مستقل باعث می‌شود افراد برای کار انگیزه بیشتری داشته باشند.

در ادامه به مزیت‌هایی که فضای کار اشتراکی را از سایر فضاهای کاری متمایز می‌کند، اشاره می‌کنیم:

 

بازدهی بیشتر

معمولاً کارآفرینان مخاطب جدی فضاهای کار اشتراکی هستند.

ارتباط با افراد مختلف در یک محیط اداری، انرژی مضاعفی برای ادامه کار در هر یک از آنها ایجاد می‌کند.

طبق نتایج یک تحقیق که در سایت آفیس وایب منتشر شده، یک محیط کاری اشتراکی باعث کارآیی بیشتر در ??% از کارآفرینان، تمرکز بیشتر در ??% از کارآفرینان، و اعتماد به نفس بیشتر در ??% از آنها شده است.

هیجان حضور در یک محیط کاری اشتراکی، جایی که همه افراد به پروژه­‌های مربوط به کار خود مشغول هستند،

باعث می‌­شود که شما کسب و کار خود را با موفقیت به جلو ببرید.

 

جلوگیری از تنهایی

اغلب گفته می‌­شود که زندگی یک کارآفرین فقط می­‌تواند یک زندگی همراه با تنهایی باشد.

از طرفی کار کردن به تنهایی می‌­تواند تاثیرات منفی روی سلامت روانی افراد بگذارد.

ارتباط با دیگران در یک محیط کاری بخش مهمی از زندگی روزانه اکثر مردم را تشکیل می‌­دهد.

حضور در یک فضای کار اشتراکی باعث می‌شود

که شما در کنار افرادی که ذهنیت و سبک زندگی شبیه به شما دارند باشید.

این موضوع باعث می­‌شود شما در حالی‌که روی پروژه خود کار می‌کنید

حس اجتماعی بودن و سرزندگی داشته باشید.

حمایت عاطفی

اگر تا به حال به عنوان مدیر یک کسب‌وکار کوچک به خودتان و یا مسیرتان شک کرده‌اید، بدانید که تنها نیستید

با قرار گرفتن در کنار دیگر کارآفرینان، لحظاتی را که دچار تردید می­شوید را آسانتر پشت سر می‌گذارید.

شما در مسیر کاری خود از نظرات و انتقادات آنها نیز می‌توانید بیشترین بهره را ببرید.

 

کاهش هزینه‌ها با امکانات و تیم اجرایی مشترک

هر کسب‌وکاری برای راه‌اندازی و پیشرفت به امکاناتی نیاز دارد

که هر کدام از آنها هزینه‌های بسیاری دارند. مانند: اینترنت پرسرعت، خط‌های تلفن مخصوص و تجهیزاتی مانند مبلمان، پرینتر، اسکنر و… .

فضاهای کار اشتراکی این امکانات را در فضایی مطلوب در اختیار افراد قرار می‌دهند.

کسب‌وکارها یا افرادی که در این فضاها مشغول هستند هزینه ثابتی را پرداخت می‌کنند

و دیگر لازم نیست دغدغه تجهیزات را داشته باشند.

لازم نیست برای هر کاری محاسبات خاص انجام بدهند و به فکر پرداخت قبض‌ها باشند.

آنها دیگر به نیروی خدماتی یا نظافت ساختمان، تعمیر و نگهداری وسائل و… فکر نمی‌کنند.

 

شبکه‌سازی

هر فرد یا گروهی که بخواهد در اکوسیستم کاری خود دیده شود می‌تواند در این محیط با کارآفرین‌های حوزه تخصصی خود ملاقات کند.

استفاده از تجربه‌های این افراد می‌تواند تأثیر چشمگیری در موفقیت گروه‌های کاری داشته باشد.

افراد فعال و باانگیزه در کنار هم اما مستقل از هم کار می‌کنند.

از تجربه‌ها و اندوخته‌های یکدیگر استفاده می‌کنند.

ایده‌های جدید دریافت می‌کنند و پیشنهادهای خوب کاری دریافت می‌کنند یا ارائه می‌دهند.

این تعامل‌ها باعث می‌شوند دید بازتری به مسیر کار داشته باشید

و درک بهتری از توانایی‌ها و مهارت‌های‌تان پیدا کنید.

کار کردن به تنهایی یک مانع میان شما و افرادیست

که می­توانند به کسب و کار شما کمک کنند.

یکی دیگر از فواید کار کردن مشترک این است که شما را به افراد متخصص با مهارت‌ها و توانایی‌های گوناگون نزدیک میکند

همچنین به شما این فرصت را می‌دهد تا از اطلاعات آن­ها استفاده کنید.

از مزایای دیگر این فضا این است که برخی سازمان‌ها یا شرکت‌های خصوصی بزرگ یا شرکت‌های دولتی، بخشی از فعالیت‌های خود را در فضای کار اشتراکی آغاز می‌کنند.

این سازمان‌ها با هدف ارتقاء کاری خود و به‌روز بودن وارد فضای کار اشتراکی می‌شوند.

اما حضور آنها فرصت بسیار باارزشی برای صاحبان کسبوکارهای کوچک یا فریلنسرها است.

 

به‌روز بودن و اطلاع از رویدادهای مهم

 در یک فضای کار اشتراکی با کسانی که علایق شبیه شما دارند معاشرت می‌کنید.

ممکن است در زمان استراحت با آن‌ها درباره سینما، فوتبال و… هم‌کلام شوید.

در میان گپ‌وگفت‌ها اطلاعاتی در حوزه کاری خود دریافت می‌کنید که برای شما بسیار مفید است.

 از طریق تیم اجرایی فضای کار اشتراکی هم از رویدادهای مربوط به کارتان مطلع می‌شوید.

این اطلاعات باعث می‌شود در بهترین زمان بهترین اقدامات را برنامه‌ریزی و اجرا کنید یا بهترین آموزش‌ها را ببینید.

 

تمرین سازگاری و حفظ سرمایه اجتماعی

به عنوان یک مدیر یا فریلنسر، با حضور در یک فضای کار اشتراکی یاد می‌گیرید

که چگونه روابط کاری و سیستم خود را مدیریت کنید.

درواقع یک فرصت آزمون و خطا، بدون هیچ هزینه‌ای در اختیار شماست.

در این فضا باید منافع جمع برای شما مهم باشد.

در مقابل بسیاری از مسائل باید منعطف و سازگار باشید.

باید بتوانید بهترین و مسالمت‌آمیزترین راه‌حل‌ها را پیدا کنید؛

چون فضا برای شما اختصاصی نیست و گروه‌های دیگری هم درآن مشغول به کارند.

این چالشها تمرین خوبی برای رویارویی با جامعه کاری واقعیست که بیرون از این فضا منتظر شماست.

 

کاهش استرس کاری

اگردر خانه حضور داشته باشید و ساعت کاری مورد نظرتان را مشغول به کار نباشید مضطرب می‌شوید.

ممکن است کارکردن شما با برنامه‌های خانواده تداخل داشته باشد.

ممکن است صدای تلویزیون، گفت‌وگو و رفت‌وآمدها حواس شما را پرت کند؛

مخصوصاً اگر اتاقی متعلق به خودتان نداشته باشید.

 وقتی کارتان آنگونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود احساس گناه می‌کنید

و استرس به سراغ‌تان می‌آید.

اما با بیرون‌آمدن از خانه به قصد انجام کار و قرارگرفتن در محیط کاری آزاد این استرس‌ها از بین می‌روند.

 

افزایش توانایی مدیریت زمان

مزیت کار در فضای کاری اشتراکی این است که کارکردن در خانه وقفه‌های بسیاری در کار ایجاد می‌کند.

اگر نتوانید این وقفه‌های کاری را مدیریت کنید از کارتان عقب می‌مانید.

ممکن است ساعت‌های زیادی در خانه برای کارکردن بمانید، اما یک‌سوم زمانی که صرف کرده‌اید کار مفید انجام بدهید.

بنابراین حضور در فضایی که عوامل مختل‌کننده کار را ندارند، بهتر می‌توانید گذران وقت‌تان را مدیریت کنید.

 

جسارت در نوآوری و ایده‌پردازی

دیگر مزیت کار در فضای کار اشتراکی این است که وقتی تنها هستید، احتمالاً محافظه‌کارتر خواهید بود.

چون همه آسیب‌ها و هزینه‌های یک کار نوآورانه متوجه شماست جسارت پرداختن به ایده خود را نخواهید داشت.

اما اگر در یک فضای استارتاپی قرار بگیرید که همه به دنبال پیاده‌کردن ایده‌های خود هستند شما هم جسارت پیدا می‌کنید.

ممکن است هم‌تیمی‌هایی پیدا کنید و کار را با آنها شروع کنید.

حضور در جمع و همکاری با تیم باعث می‌شود با دلگرمی بیشتری به ایده‌های نوآورانه فکر کنید و آنها را راحت‌تر پیش ببرید.

همچنین در فضای کار استارتاپی با افراد باتجربه تعامل خواهید داشت

که کمک چشمگیری به پیشرفت کارتان می‌کند.

پارادیس هاب در شبکه های اجتماعی:

شماره دفتر کار: ???????????

آدرس دفتر کار: شعبه مرکزی: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خیابان ابوالفضل صمیع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://twitter.com/paradisehubir

https://www.instagram.com/paradisehub.ir