فروش اقساطی خودرو


به گزارش خبرگزاری موج، برای داشتن یک زندگی مرفه و پر آسایش، مؤلفه‌های بسیاری اثرگذار هستند که یکی از آنها، داشتن یک خودرو شخصی است. داشتن خودرو شخصی یکی از مواردی است که می‌تواند کیفیت و رفاه زندگی اشخاص را افزایش دهد. افراد برای رفت و آمد سریع‌تر درون شهری و برون شهری، به یک خودرو نیاز دارند. وضعیت اقتصادی، تورم و گرانی شدید باعث شده است برخی از مردم توانایی خرید یکباره خودرو را از دست بدهند. این واقعیت جامعه است که بسیاری از افراد نمی‌توانند مبلغ مورد نیاز برای خرید یک خودرو را به یک باره پرداخت کنند. در چنین شرایطی، مراجعه به مراکزی که به امر فروش اقساطی خودرو می‌پردازند می‌تواند انتخاب بسیار خوب و کمک کننده‌ای باشد. اما بابد دانست که در هر امری، پیدا کردن بهترین شرایط و بهترین مرکز پیش از مراجعه بسیار اهمیت دارد، اقدامی که می‌تواند سبب مزایای مادی نیز شود. به همین جهت، امروز قرار است به شما یک مرکز فروش اقساطی خودرو معرفی کنیم، مرکز فروشی که به داشتن بهترین شرایط در این زمینه معروف است. در ادامه با شرایط و ویژگی‌های شرکت فعال و موفق سایا خودرو در امر فروش اقساطی خودرو آشنا خواهید شد.

f1_ygns.jpg

اقساط کم با هزینه مناسب

اگر سری به شرکت‌های فعال در زمینه فروش اقساطی خودرو بزنید متوجه خواهید شد که حداقل مبلغی که برای پرداخت قسط در نظر می‌گیرند نیز باز مبلغ قابل توجهی است که بسیاری از افراد توانایی پرداخت آن را ندارند. بسیاری به دلیل بالا بودن قیمت قسط‌ها نیز قید خرید اقساطی خودرو را نیز به کل می‌زنند و مجبور می‌شوند برای همیشه بی وسیله باقی بمانند. در میان بازار چنین شرکت‌هایی، شرکت‌هایی نظیر سایا خودرو نیز وجود دارند که حداقل‌هایی نزدیک‌تر به حداکثرهای جامعه را در نظر می‌گیرند تا افراد با بودجه کم نیز بتوانند به خودرو مورد علاقه‌شان برسند. مراعات جیب مشتریان را کردن، از ویژگی‌های جالب توجه سایا خودرو است که در مورد همه محصولات این شرکت صدق می‌کند و فروش اقساطی پژو پارس دوگانه و سایر محصولات این شرکت تحت آن، باعث شده است بسیاری به آرزوی خود در مورد خرید خودرو شخصی برسند.

انعطاف‌پذیری در امر پرداخت

همان طور که گفته شد در سایا خودرو اقساط مناسبی را برای خودروها در نظر می‌گیرد اما از آن بهتر این است که، همین اقساط کم مقدار نیز می‌توانند با توجه به بودجه و شرایط مشتریان تنظیم شوند در حالی که در سایر مراکز فروش اقساطی خودرو چنین چیزی ممکن نیست. معمولاً در آنجا شما با اقساط از پیش تعیین شده‌ای رو به رو خواهید شد که غالباً امکان تغییر را هم ندارند و در صورت عدم توانایی پرداخت آنها، باید قید خرید خودرو را بزنید و هیچ ملاحظه‌ای در مورد بودجه و شرایط شما در نظر گرفته نخواهد شد اما در سایا خودرو می‌توانید با شرح شرایط و توان پرداختتان، اقساطی مناسب‌تر نظیم کنید تا در پرداخت دقیق و به موقع آنها به هیچ مشکلی برنخورید و از این جهت در آسایش و راحتی باشید.

دارا بودن مجوزهای لازم

این که افرادی به نام کلاهبردار در هر جامعه‌ای وجود دارند مسئله‌ای غیرقابل انکار است. دادگاه‌ها امروزه پر هستند از افرادی که اصطلاحاً مال باخته نامیده می‌شوند اما برخی از آنها حاصل تلاش و کار کردن در کل مدت زمان زندگی‌شان را به غفلت و سرسری گذشتن از مسائل مهمی نظیر محتاط عمل کردن باخته‌اند. یکی از موارد شایع کلاهبرداری، همین مسئله فروش اقساطی خودرو است. افرادی با دست و پا کردن یک شرکت ظاهری، شروع به فروش اقساطی و حتی نقدی خودروهایی می‌کنند که وجود خارجی ندارند. افراد بسیاری با فریب خردن از ظاهر شرکت و فروشندگان به ظاهر مشتری پسند، مبلغ هنگفتی را به عنوان پیش پرداخت به آنها تقدیم می‌کنند و به انتظار خودرویی می‌نشینند که هیچوقت وجود نداشته است. از انجام چنین اتفاقی می‌توان از طریق چک کردن مجوزهای شرکت‌ها جلوگیری کرد. اما بدانید که شرکت سایا خودرو، یکی از بهترین‌ها در زمینه فروش اقساطی انواع خودرو نظیر فروش اقساطی ساینا، دارای تمامی مجوزهای لازم است تا خیال مشتریان عزیز را از همه جهت راحت کند تا بتوانند بدون نگرانی جهت خرید خودرو به آن مراجعه کنند و خودرو مورد نظرشان را ابتدا دریافت کرده و سپس پیش پرداخت لازم را پرداخت نمایند.

تحویل فوری

یکی از نگرانی‌های شایع در افرادی که قصد مراجعه به مراکز فروش اقساطی خودرو را دارند؛ این است که از دیگران شنیده‌اند تحویل خودرو اقساطی مدت زمان زیادی طول می‌کشد که در مواردی درست است. تحویل بلند مدت برخی از مراکز سبب به وجود آمدن این تفکر شده است و سبب عدم تمایل بسیاری نسبت به خرید اقساطی شده است چرا که پرداختن قسط‌های چیزی که عملاً آن را ندارید و مدام باید در انتظار آن باشید برای همه مسئله‌ای به شدت ناخوشایند است. اما جالب است بدانید در مراکزی نظیر سایا خودرو چنین نیست. تحویل فوری و بدون معطلی، حتی تحویل

 

یک ساعته نیز در این مرکز فروش خودرو اقساطی ممکن است و مشتریان می‌توانند با سرعت هر چه تمام‌تر، خودروشان را تحویل گرفته و در حینی که از آن بیشترین استفاده و لذت می‌برند اقساط آن را پرداخت کنند.

تنوع بالا

بسیاری تصور می‌کنند امکان خرید اقساطی تنها مختص خودروهای داخلی و ساده ای است که در خیابان روزانه تعداد بالایی را از آنها می‌بینیم و تنها می‌توانند با پرداخت نقدی و یک باره صاحب خودروهای مدل بالا و خارجی شوند. خبر خوش برای سخت پسندانی که مدل‌های بالاتری را برای خرید مد نظر دارند این است که سایا خودرو امکان خرید اقساطی را برای انواع خودروهای داخلی و خارجی فراهم کرده است. به عنوان مثال فروش اقساطی چانگان CS35 یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران در سایا خودرو صورت می‌پذیرد. خودرویی که کیفیت بالا و ظاهر جذاب آن بسیاری از مشتریان را به سمت خود جذب می‌کند را می‌توان از سایا خودرو برای همه مزیت‌های آن به راحتی خرید.

سایا خودرو

در مطلبی که خواندید؛ با مزایای سایا خودرو به عنوان یکی از بهترین مراکز موجود در حوزه فروش اقساطی خودرو آشنا شدید و احتمالاً می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان به سایا خودرو مراجعه کرد. برای مشاهده خودروها و خرید اقساطی از سایا خودرو می‌توانید به سایت آن به نشانی اینترنتی http://www.sayakhodro.com  مراجعه کنید و خودرو مورد علاقه‌تان را با ویژگی‌های شگفت انگیزی نظیر امکان پرداخت وجه پس از تحویل، پرداخت حداقلِ پیش پرداخت، تنظیم اقساط ? تا ?? ماهه بنا به شرایط و توانایی پرداخت و همچنین بدون نیاز به ضامن، به راحتی بخرید.

 

ترمووود در دکوراسیون داخلی


ترمووود در دکوراسیون داخلی

ویژگی‌های ترمووود چیست؟

این متریال رطوبت بسیار کمتری را نسبت به چوب معمولی دارد. در این روش از هیچ ماده‌ی شیمیایی استفاده نمی‌شود و طریقه تولید آن کاملاً طبیعی می‌باشد. همین موضوع سبب می‌شود تا کاملاً سازگار با محیط زیست بوده و برای انسان هیچ ضرری نداشته باشد. استفاده از متریال‌های پلاستیکی و شیمیایی قطعاً سازگار با محیط‌زیست و بدن انسان نیست. برخی از بیماری‌های موجود به دلیل همین ناسازگاری بین متریال و انسان‌ها می‌باشد. استفاده از ترموود می‌تواند طبیعی بودن محیط خانه را به ارمغان آورد.

چوب ترمووود دارای رطوبت بسیار پایین‌تری از چوب معمولی است و رطوبت آن حدود ?? درصد کمتر از چوب معمولی می‌باشد. همین موضوع سبب می‌شود تا هجوم حشرات و لانه سازی آن‌ها وجود نداشته باشد. همچنین در ترمو ووود امکان کپک زدن نیز وجود ندارد. مقاومت بالای آن در برابر پوسیدگی و کپک زدن سبب شده است تا نقش چوب ترمووود در دکوراسیون داخلی ساختمان بسیار کاربردی باشد. این متریال در برابر گرما و سرما نیز بسیار مقاوم می‌باشد. همین مقاومت سبب استفاده از آن در جاهای مختلف ساختمان شده است.

می دانیم که اغلب فلزات رسانای گرما هستند و به راحتی هوای گرم و سرد را به داخل ساختمان انتقال می‌دهند در صورتی که از چوب ترموود در نمای خارجی و یا موارد داخلی استفاده شود، گرما و سرما به میزان کمتری به داخل محیط انتقال داده خواهد شد. اغلب افراد در فصول سرد و گرم سال دغدغه‌های زیادی برای متعادل سازی دمای خانه را دارند. با استفاده از ترمووود می‌توانید دمای محیط را متعادل‌تر سازید.

طول عمر این متریال نسبت به طول عمر سایر مواد بیشتر و بهتر است. شما می‌توانید از این چوب به مدت طولانی استفاده کنید و هزینه‌های اضافی برای تغییر متریال انجام ندهید. این متریال سبک بوده و وزن زیادی ندارد. همچنین ویژگی سازگاری آن با محیط زیست و قابل بازیافت بودن سبب شده است تا بعد از گذشتن چند سال محیط زیست توانایی بازیافت این متریال را داشته باشد.

ترموود در دکوراسیون داخلی

ترموود در دکوراسیون داخلی

استفاده از ترمووود در دکوراسیون داخلی (اتاق پذیرایی)

یکی از فضاهایی که در آن می‌توان از ترمووود استفاده کرد اتاق پذیرایی است. ایده‌های مختلف و گوناگونی برای استفاده چوب ترمووود در دکوراسیون داخلی ساختمان وجود دارد. به عنوان مثال در برخی از دکوراسیون‌ها از ترمو وود برای دکور کردن قسمتی از سقف استفاده می‌شود. وجود چوب در قسمتی از سقف پذیرایی می‌تواند جلوه‌ی زیبا و منحصر به فردی را در فضا ایجاد نماید. استفاده از این متریال در اتاق پذیرایی باعث می‌شود تا حس طبیعی و طبیعت در فضا افزایش یابد.

ایده‌ی دیگری که می‌توان از ترموود در آن استفاده کرد، دیوار می‌باشد. یعنی شما می‌توانید یکی از دیوارها را به طور کلی با این چوب پوشش دهید. این دیوار می‌تواند دیوار پشتی مبلمان و یا تلویزیون باشد. سقف و دیوار اتاق پذیرایی از جمله موارد بسیار کاربردی در استفاده از این متریال می‌باشد.

کفپوش یکی دیگر از استفاده‌های ترموود در دکوراسیون داخلی

استفاده از چوب ترمو به عنوان کفپوش ایده‌ای عالی است که می‌توان از آن استفاده زیادی در دکوراسیون داخلی کرد. پوشش کف ساختمان از دغدغه‌های بسیاری از افراد می‌باشد. سرامیک و یا پارکت دارای معایبی هستند که نمی‌توان به راحتی از آن‌ها استفاده نمود، لذا سازگاری کامل و مناسبی با بدن انسان ندارند. سرامیک در فصل‌های سرد سال بسیار نامناسب بوده و سبب کاهش دمای ساختمان می‌شود. همچنین باعث ایجاد مشکلات جسمی در بدن افراد می‌گردد. در این نوع ساختمان‌ها حتماً باید از کفش و پاپوش در خانه استفاده کرد.

پارکت نیز دارای معایب دیگری است. مقاومت پارکت به طور قابل قبولی نیست و سازگاری کاملی با بدن انسان ندارد. استفاده از چوب ترمو به عنوان کفپوش می‌تواند سلامتی و زیبایی را به ارمغان آورد. در صورت استفاده از این کفپوش دمای کف ساختمان همیشه متعادل بوده و می‌توان به راحتی و بدون استفاده از کفش روی آن راه رفت. چوب سازگاری کامل با بدن انسان دارد و کمتر موجب ناراحتی‌های جسمی می‌گردد.

بالکن از جمله موارد استفاده چوب ترمو در دکوراسیون داخلی

 بالکن، تراس و روف گاردن نیز از جمله موارد دکوراسیون داخلی هستند که ترمووود در آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. فضای تراس می‌تواند مانند محیطی باشد که هر روز در آن اعضای خانواده اقدام به استراحت و یا تفریح می‌کنند. با استفاده از ترمووود در طراحی تراس و روف گاردن می‌توانید اوقات خوش و بهتری را بگذرانید. می‌توانید آفتاب گیری و حمام آفتاب را در بالکن خود تجربه نمایید. به دلیل سازگاری ترمووود با بدن افراد به راحتی می‌توانید بر روی آن نشسته و یا دراز بکشید. در صورتی که از بالکن به عنوان محل بازی کودکان استفاده می‌نمایید، بدون هیچ نگرانی می‌توانید آن‌ها را مشغول بازی ببینید. البته بهتر است محافظ‌های لازم در این مکان وجود داشته باشد.

فروش اقساطی خودرو


به گزارش خبرگزاری موج، برای داشتن یک زندگی مرفه و پر آسایش، مؤلفه‌های بسیاری اثرگذار هستند که یکی از آنها، داشتن یک خودرو شخصی است. داشتن خودرو شخصی یکی از مواردی است که می‌تواند کیفیت و رفاه زندگی اشخاص را افزایش دهد. افراد برای رفت و آمد سریع‌تر درون شهری و برون شهری، به یک خودرو نیاز دارند. وضعیت اقتصادی، تورم و گرانی شدید باعث شده است برخی از مردم توانایی خرید یکباره خودرو را از دست بدهند. این واقعیت جامعه است که بسیاری از افراد نمی‌توانند مبلغ مورد نیاز برای خرید یک خودرو را به یک باره پرداخت کنند. در چنین شرایطی، مراجعه به مراکزی که به امر فروش اقساطی خودرو می‌پردازند می‌تواند انتخاب بسیار خوب و کمک کننده‌ای باشد. اما بابد دانست که در هر امری، پیدا کردن بهترین شرایط و بهترین مرکز پیش از مراجعه بسیار اهمیت دارد، اقدامی که می‌تواند سبب مزایای مادی نیز شود. به همین جهت، امروز قرار است به شما یک مرکز فروش اقساطی خودرو معرفی کنیم، مرکز فروشی که به داشتن بهترین شرایط در این زمینه معروف است. در ادامه با شرایط و ویژگی‌های شرکت فعال و موفق سایا خودرو در امر فروش اقساطی خودرو آشنا خواهید شد.

f1_ygns.jpg

اقساط کم با هزینه مناسب

اگر سری به شرکت‌های فعال در زمینه فروش اقساطی خودرو بزنید متوجه خواهید شد که حداقل مبلغی که برای پرداخت قسط در نظر می‌گیرند نیز باز مبلغ قابل توجهی است که بسیاری از افراد توانایی پرداخت آن را ندارند. بسیاری به دلیل بالا بودن قیمت قسط‌ها نیز قید خرید اقساطی خودرو را نیز به کل می‌زنند و مجبور می‌شوند برای همیشه بی وسیله باقی بمانند. در میان بازار چنین شرکت‌هایی، شرکت‌هایی نظیر سایا خودرو نیز وجود دارند که حداقل‌هایی نزدیک‌تر به حداکثرهای جامعه را در نظر می‌گیرند تا افراد با بودجه کم نیز بتوانند به خودرو مورد علاقه‌شان برسند. مراعات جیب مشتریان را کردن، از ویژگی‌های جالب توجه سایا خودرو است که در مورد همه محصولات این شرکت صدق می‌کند و فروش اقساطی پژو پارس دوگانه و سایر محصولات این شرکت تحت آن، باعث شده است بسیاری به آرزوی خود در مورد خرید خودرو شخصی برسند.

انعطاف‌پذیری در امر پرداخت

همان طور که گفته شد در سایا خودرو اقساط مناسبی را برای خودروها در نظر می‌گیرد اما از آن بهتر این است که، همین اقساط کم مقدار نیز می‌توانند با توجه به بودجه و شرایط مشتریان تنظیم شوند در حالی که در سایر مراکز فروش اقساطی خودرو چنین چیزی ممکن نیست. معمولاً در آنجا شما با اقساط از پیش تعیین شده‌ای رو به رو خواهید شد که غالباً امکان تغییر را هم ندارند و در صورت عدم توانایی پرداخت آنها، باید قید خرید خودرو را بزنید و هیچ ملاحظه‌ای در مورد بودجه و شرایط شما در نظر گرفته نخواهد شد اما در سایا خودرو می‌توانید با شرح شرایط و توان پرداختتان، اقساطی مناسب‌تر نظیم کنید تا در پرداخت دقیق و به موقع آنها به هیچ مشکلی برنخورید و از این جهت در آسایش و راحتی باشید.

دارا بودن مجوزهای لازم

این که افرادی به نام کلاهبردار در هر جامعه‌ای وجود دارند مسئله‌ای غیرقابل انکار است. دادگاه‌ها امروزه پر هستند از افرادی که اصطلاحاً مال باخته نامیده می‌شوند اما برخی از آنها حاصل تلاش و کار کردن در کل مدت زمان زندگی‌شان را به غفلت و سرسری گذشتن از مسائل مهمی نظیر محتاط عمل کردن باخته‌اند. یکی از موارد شایع کلاهبرداری، همین مسئله فروش اقساطی خودرو است. افرادی با دست و پا کردن یک شرکت ظاهری، شروع به فروش اقساطی و حتی نقدی خودروهایی می‌کنند که وجود خارجی ندارند. افراد بسیاری با فریب خردن از ظاهر شرکت و فروشندگان به ظاهر مشتری پسند، مبلغ هنگفتی را به عنوان پیش پرداخت به آنها تقدیم می‌کنند و به انتظار خودرویی می‌نشینند که هیچوقت وجود نداشته است. از انجام چنین اتفاقی می‌توان از طریق چک کردن مجوزهای شرکت‌ها جلوگیری کرد. اما بدانید که شرکت سایا خودرو، یکی از بهترین‌ها در زمینه فروش اقساطی انواع خودرو نظیر فروش اقساطی ساینا، دارای تمامی مجوزهای لازم است تا خیال مشتریان عزیز را از همه جهت راحت کند تا بتوانند بدون نگرانی جهت خرید خودرو به آن مراجعه کنند و خودرو مورد نظرشان را ابتدا دریافت کرده و سپس پیش پرداخت لازم را پرداخت نمایند.

تحویل فوری

یکی از نگرانی‌های شایع در افرادی که قصد مراجعه به مراکز فروش اقساطی خودرو را دارند؛ این است که از دیگران شنیده‌اند تحویل خودرو اقساطی مدت زمان زیادی طول می‌کشد که در مواردی درست است. تحویل بلند مدت برخی از مراکز سبب به وجود آمدن این تفکر شده است و سبب عدم تمایل بسیاری نسبت به خرید اقساطی شده است چرا که پرداختن قسط‌های چیزی که عملاً آن را ندارید و مدام باید در انتظار آن باشید برای همه مسئله‌ای به شدت ناخوشایند است. اما جالب است بدانید در مراکزی نظیر سایا خودرو چنین نیست. تحویل فوری و بدون معطلی، حتی تحویل

 

یک ساعته نیز در این مرکز فروش خودرو اقساطی ممکن است و مشتریان می‌توانند با سرعت هر چه تمام‌تر، خودروشان را تحویل گرفته و در حینی که از آن بیشترین استفاده و لذت می‌برند اقساط آن را پرداخت کنند.

تنوع بالا

بسیاری تصور می‌کنند امکان خرید اقساطی تنها مختص خودروهای داخلی و ساده ای است که در خیابان روزانه تعداد بالایی را از آنها می‌بینیم و تنها می‌توانند با پرداخت نقدی و یک باره صاحب خودروهای مدل بالا و خارجی شوند. خبر خوش برای سخت پسندانی که مدل‌های بالاتری را برای خرید مد نظر دارند این است که سایا خودرو امکان خرید اقساطی را برای انواع خودروهای داخلی و خارجی فراهم کرده است. به عنوان مثال فروش اقساطی چانگان CS35 یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران در سایا خودرو صورت می‌پذیرد. خودرویی که کیفیت بالا و ظاهر جذاب آن بسیاری از مشتریان را به سمت خود جذب می‌کند را می‌توان از سایا خودرو برای همه مزیت‌های آن به راحتی خرید.

سایا خودرو

در مطلبی که خواندید؛ با مزایای سایا خودرو به عنوان یکی از بهترین مراکز موجود در حوزه فروش اقساطی خودرو آشنا شدید و احتمالاً می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان به سایا خودرو مراجعه کرد. برای مشاهده خودروها و خرید اقساطی از سایا خودرو می‌توانید به سایت آن به نشانی اینترنتی http://www.sayakhodro.com  مراجعه کنید و خودرو مورد علاقه‌تان را با ویژگی‌های شگفت انگیزی نظیر امکان پرداخت وجه پس از تحویل، پرداخت حداقلِ پیش پرداخت، تنظیم اقساط ? تا ?? ماهه بنا به شرایط و توانایی پرداخت و همچنین بدون نیاز به ضامن، به راحتی بخرید.

 

آیا واقعا ماسکهای فست قدرت بیشتری در برابر کرونا دارند؟


آیا واقعا ماسکهای فست قدرت بیشتری در برابر کرونا دارند؟

 

این روزها خیلی از فروشنده ها ممکن است با شعارهایی تبلیغاتی بخواهند ماسکی را به شما بگویند. خیلی از فروشنده ها می گویند که ماسکی که عرضه می کنند فیلتراسیون خیلی خوبی دارد و می تواند صد در صد جلوی کرونا را بگیرد. در نظر داشته باشید که برای خرید یک کالای پزشکی حتما قبل از خرید تحقیق کنید. همچنین باز هم در نظر داشته باشید که تنها راه انتقال کرونا از طریق دهان نیست و این ویروس از طریق سطح و وسایل آلوده هم ممکن است خیلی ها را آلوده کند. اما خب به هر حال مهم ترین راه ابتلای به کرونا همان راه تنفس است و ماسک زدن مهم ترین کاری است که برای مهار کرونا باید انجام داد.

 

چندی پیش ماسکی وارد بازار شد که به دلیل ظاهر متفاوتش برای خیلی ها جلب توجه کرد. ماسک سه بعدی محصولی است که در مورد آن می خواهیم صحبت کنیم. کالایی پزشکی که پیش از این تنها همین ماسکهای ساده در بازار خرید و فروش می شدند. اما پس از به میدان آمدن آن خیلی ها استفاده از ماسکهای ساده تر را رها کردند و به سراغ این کالا آمدند. حال سوال این است که ایا این ماسک ها واقعا قدرتی که گفته می شود را دارند و آیا می توانند جلوی کرونای جهش یافته را بگیرند یا خیر. برای این که پاسخ این سوال برسیم بهتر است ابتدا ببینیم که چه ساختار و لایه هایی در آن به کار رفته است.

 

نام علمی این ماسکها فست است. اما به خاطر این که در روزهای کرونایی معروف تر شدند و استفاده از آن ها عمومی تر و بیشتر شد خیلی ها نام هایی چون سه بعدی به آن دادند. دلیلش هم قرار گیری این ماسکها به صورت برجسته بر روی صورت بوده است. در حالت بسته این ماسکها شبیه به ماهی هستند. اما وقتی باز می شوند کاملا حالتی برجسته دارند و خیلی محکم و با ظاهری برجسته روی صورت قرار می گیرند.

 

نوع اتصال این ماسکها می تواند هم به صورت برند و هم به صورت کش باشد. اما اتصال آن ها بیشتر به کمک کش است و با قرار دادن کش ها بر پشت گوش ها روی صورت قرار می گیرند. همچنین مثل سایر ماسک ها در آن ها از فیکسر بینی استفاده شده است. فیکسر بینی این ماسکها در بالا و وسط قرار گرفته است و به کمک دست راحت حالت می گیرد و با فرم بینی حالت آن عوض می شود. یعنی هر کسی و با هر اندازه صورت و چهره می تواند از آنها استفاده کند.

 

حال به اصلی ترین قسمت ماسک که بدنه آن است می رسیم. بدنه ماسک که همان قسمت اصلی این کالاست باید چیز متفاوتی داشته باشد تا بتواند فیلتراسیون بیشتری را ایجاد کند. فیلتراسیون را در ماسک به کمک لایه ای به نام ملت بلون ایجاد می کنند. این لایه که بدون بافت است می تواند از رد شدن میکروارگانیسم ها که کرونا هم یکی از آن هاست از هر طرف ماسک یعنی هم از بیرون و هم از داخل جلوگیری کند.

 

در ماسکهای فست نسبت به ماسکهای سه لایه ای پزشکی که پیش تر هم دیده بودیم از تعداد بیشتری از لایه های ملت بلونی استفاده می شود. پس این ماسک ها می توانند واقعا فیلتراسیون خیلی خوبی داشته باشند. این ماسکها را در تعداد لایه های مختلف و متعدد می سازند. سه لایه ای، چهار لایه ای، پنج و شش لایه ای در مورد این ماسکها وجود دارد. نوع پنج لایه ای که متداول ترین نوع از این ماسکها می باشد شامل سه لایه ملت بلون و دو لایه اسپان باند است. ملت بلون ها روی هم هستند و این سه لایه در وسط ماسک قرار گرفته است. یک لایه اسپان باند رو و یک لایه دیگر در زیر این سه لایه ملت بلونی قرار می گیرند. به این ترتیب بدنه یا قسمت اصلی ماسک تکمیل می شود.

 

لایه ها برش هایی داده می شوند تا پس از باز شدن به صورت برجسته روی صورت قرار بگیرند. این لایه ها به کمک دستگاه های صنعتی که لایه ها را به یکدیگر و به کمک حرارت بالا پرس می کنند به هم می چسبند. کش و فیکسر بینی نیز در این ماسکها به کمک همین دستگاه وصل می شود. این ماسکها بدون دخالت دست و کاملا بهداشتی ساخته می شوند.

 

حال باز هم این سوال را مطرح می کنیم که آیا هر ماسکی که به این شکل بود می تواند برای کرونا استفاده شود؟ پاسخ این است که اگر این ماسک با هر برندی بود اما لایه های آن به شکلی که توضیح دادیم بود می تواند محصولی با همین کیفیت داشته باشد. چنین ماسکی می تواند در مقابل ویروس ها و باکتری های مثبت گرم مثبت و منفی فیلترینگ داشته باشد. کرونا هم نمی تواند به شما سرایت کند اگر این ماسکها را داشته باشید. اما دقت کنید که این روزها ماسکهای از نوع سه بعدی بسیار در بازار زیاد شده اند و در بین آن ها ماسکهای غیر استاندارد و بی کیفیت هم زیاد شده است.

 

برای این که بتوانید این ماسکها را با اطمینان کامل خرید کنید بهتر است بر روی جعبه آنها به دنبال نشان های استاندارد بگردید. نشان استاندارد و علامت هایی مثل سیب سلامت نشان می دهد که کالا از نظر بهداشتی مورد تایید می باشد و می شود به آن اطمینان بیشتری کرد. ضخامت لایه های ملت بلون نیز می تواند به شما بگوید که ماسک تا چه اندازه کارایی دارد.

 

در آخر دقت کنید که با وجود این ماسکها هم باید مراقب باشید و پروتکل های بهداشتی گفته شده با همان دقت باید اجرا شوند. میهمانی ها و تجمع ها باید کنار گذاشته شود. همچنان باید دستان خود را ضدعفونی کنید و پس از این که دستانتان با سطوح مشکوک برخورد کرد آن ها را با دقت بشویید. درست است که ماسک مهم ترین راه پیش گیری از کوید نوزده است و ماسکهای فست هم از بهترین ها هستند اما باز هم این ویروس در کمین است و باید مانند گذشته رعایت کرد. فاصله اجتماعی همچنان باید برقرار باشد. تمامی پروتکل ها باید همچنان انجام شوند.