CMS دوربین مدار بسته / شبکه بی سیم آنالوگ و دیجیتال


CMS دوربین مدار بسته  / شبکه بی سیم آنالوگ و دیجیتال

 

CMS   دوربین مدار بسته    : نرم افزار CMS نرم افزاریست که: میتوان از طریق آن تصویر

چندین دوربین را یک جا مشاهده کرد. در دوربین های  مدار بسته آنالوگ شما می توانید

از طریق نصب نرم افزار سی ام اس بر روی یک کامپیوتر تصاویر بیش از یک DVR را یکجا

ببینید. این قابلیت به شما امکان نصب چند DVR در چند محل متفاوت و مشاهده تصاویر

به صورت یکجا را خواهد داد. توجه داشته باشید که برای مشاهده تصاویر در نرم افزار

CMS بایدتمام DVR های شما از یک برند باشند و نرم افزار سی ام اس نیز مربوط به همان

DVR برند باشد. البته گاهی می توان  های چینی را به علت مشابه بودن سخت افزار روی

یک نرم افزار اضافه کرد. در دوربین های شبکه نیز می توان از طریق نصب نرم افزار CMS

بر روی سرور تصاویر چند دوربین را یکجا دید. در دوربین های شبکه نیز باید برای دیدن

دوربین ها به صورت یکپارچه دوربین ها از یک برند باشند و یا همه انها Onvif باشند. نرم

افزار های CMS در دوربین های شبکه معمولا دارای قابلیت های خاص پردازش تصویر نیز

هستند که استفاده از انها را بسیار رایج کرده است. توجه داشته باشید که هر نرم افزار

CMS قابلیت پشتیبانی از تعداد محدود از دوربین را دارد. این تعداد را می توانید در

کاتالوگ نرم افزار بخوانید.

در صورتی که می خواهیم امنیت خود را افزایش دهید به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات شرکت

hikvision  هایک ویژن  استفاده کنید این شرکت بهترین و با کیفیت ترین محصولات بازار ایران را در حال حاضر دارد.

نرم افزار دوربین مدار بسته

این نرن افزار به شما اجازه میدهد که انتقال تصویر دوربین مدار بسته را روی ویندوز خود

در قالب یک نرم افزار به صورت دائمی داشته باشید. همچنین این نرم افزار قابلیت قرار

دادن تصویر دوربین مدار بسته روی کامپیوتر شما را ایجاد میکند مثلا اگر شما یک شرکت

داشته باشید و نیز یک انبار که در مکان های متفاوت باشند، تصاویر دوربین های مدار

بسته هر دو مکان یا بیشتر را میتوانید در کنار هم و روی یک صفحه مانیتور کنید.

شبکه بی سیم آنالوگ و دیجیتال

برای یک گیرنده رادیویی، لغت بی سیم تقریبا قدیمی به نظر می رسد، این در حالی است که در انتقال ویدئو از روش بیسیم کاملا جدید محسوب می شود. رد و بدل کردن عکس های دیجیتالی بدین روش و بدون استفاده از کابل و هر گونه سیم الکتریکی تقریبا متداول است و امروزه انتقال داده مابین تجهیزات ارتباطی، از طریق فرکانس رادیویی، امواج مایکروویو و مادون قرمز، به روشی جهانی مبدل شده است.

تابش الکترومغناطیسی

یک موج انرژی به نام موج رادیویی که یک فرستنده آن را تولید می کند، شکل پیچیده ای از انرژی است که شامل هر دو زمینه مغناطیسی و الکتریکی می شود. با ترکیب این دو، موج رادیویی نام دیگری نیز پیدا می کند: تابش الکترومغناطیسی همواره از گونهای تابش الکترومغناطیسی برای حمل داده های بی سیم استفاده می شود، که در میان آنها، امواج رادیویی، امواج مایکروویو و مادون قرمز بیشترین کاربرد را دارند. هم اکنون بسیاری سیستم های انتقال ویدئو از راه دور و در کاربردهای امنیتی، در موارد قطع سیستم، مجهز به برقراری ارتباط بی سیم از طریق امواج رادیویی، مایکروویو و اتصال دهنده های ماهواره ای هستند. از این ویژگی در سیستم ها، به عنوان پشتیبان بهره می گیرند که قادر هستند در مواقعی که انتقال و ارتباط باسیم دچار اختلال می شوند، وارد عمل شوند.

بلایای طبیعی از قبیل توفان، زلزله با سیل، لزوم استفاده از این گونه سیستمهای پشتیبان را هنگام قطع ارتباطات زمینی، نشان میدهد. در مواقعی که مخابره های کابلی و شبکه های سنتی تلفن غیر قابل دسترسی و راه اندازی هستند، ضرورت وجود قابلیت های ارتباطات بی سیم بیش از پیش حس میشود.

بیشتر بخوانید: نصب دوربین مدار بسته

انتقال از طریق امواج رادیویی

امواج رادیویی اطلاعات حاوی سیگنال هایی را که مشابه تلگراف از طریق قطع فرآیند انتقال در فواصل معین، به طور مستقیم روی موج کدگذاری شده است و یا اطلاعاتی را که روی موج حامل سوار می شود، این فرآیند مدولاسیون گفته می شود، حمل می کند.

با تغییر برخی از خصوصیات موج، مدولاسیون شکل می گیرد، که اگر دامنه یا شدت تغییر داده شود، به آن مدولاسیون دامنه یا AM و اگر فرکانس موج تغییر کند، به آن مدولاسیون فرکانس با FM می گوییم.

انتقال از طریق امواج مادون قرمز

سیستم های ارتباطات داده مادون قرمز از اشعه مادون قرمز برای انتقال داده با پالسهای نوری بهره می گیرند. اصطلاح پرتو افکنی نیز برای این نوع انتقال داده به کار می رود. بدین صورت که ویدئویی را که فرستنده روی یک پرتو مادون قرمز سوار کرده است در یک ردیف قرار می گیرد تا به گیرنده که خروجی آن یک سیگنال ویدئویی ترکیبی است، برسد. شرایط آب و هوایی روی عملکرد پرتوهای مادون قرمز تأثیر می گذارد امواج مادون قرمز با طول موجی بین ??? تا یک میلیون نانومتری در گستره طیف امواج الکترومغناطیسی  بین امواج مایکروویو و نور مرئی قرار می گیرند. این امواج، توانایی ارسال سریع داده بین دو نقطه را دارند، اما قادر به حمل اطلاعات با خود نیستند.

انتقال از طریق امواج مایکروویو

به طور عمده در خطوط مخابراتی طی فواصل کوتاه، مانند سیستم های تلفنی سلولی از امواج مایکروویو استفاده میشود. این نوع از امواج الکترومغناطیسی، فرکانس بالایی دارند و با ما تقریبی یک میلی متر تا یک متر، در گستره طیف امواج الکترومغناطیسی بین دسته امواج رادیویی و مادون قرمز قرار می گیرند. مزیتی که خطوط مایکروویو نسبت به مادون قرمز دارد این است که علاوه  بر این که عمل انتقال داده را در فواصل دورتری نسبت به مادون قرمز انجام می دهد، تحت تاثیر شرایط آب و هوایی نیز قرار نمی گیرد.

 

خراب شدن برد اصلی دلیل خاموش شدن تلویزیون

تلویزیون شما هم خود به خود خاموش می شود؟ بعد از چند ثانیه و بی هیچ علتی تلویزیون ناگهان خاموش می شود؟ از همه بدتر وقتی است که این اتفاق زمان دیدن برنامه مورد علاقه شما رخ دهد! علل زیادی وجود دارد که باعث خاموش شدن ناگهانی تلویزیون می شود. در ادامه مقاله این موارد را برای پی بردن به دلیل خاموش و روشن شدن تلویزیون و یا دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون بررسی می کنیم.

اشکالات منبع تغذیه دلیل خاموش و روشن شدن تلویزیون

کمی بررسی امکان دارد به شما کمک کند بفهمید چه چیزی دلیل خاموش و روشن شدن تلویزیون سامسونگ، ال جی، فیلیپس و … به صورت ناگهانی و خود به خود است. اول منبع تغذیه را بررسی کنید. سیم برق به درستی به پریز وصل شده است؟ اتصال شل و یا کابل آسیب دیده و قدیمی می تواند دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون شما باشد. اگر متوجه سیم های فرسوده یا مشکل سیم برق تلویزیون خود شدید، وقت آن است که برای تعمیر تلویزیون سونی یا ال جی خود با سرویس تی وی تماس بگیرید

چرا تلویزیون خودبخود خاموش می شود؟

وقتی تلویزیون خودبخود خاموش می شود، یکی از محتمل ترین موردی که می توانید بررسی کنید، فعال شدن تایمر یا تایمر خواب تلویزیون است. امکان دارد تایمر تلویزیون شما طوری تنظیم شده باشد که بعد از یک زمان خاص تلویزیون را خاموش کند.

 از گیرنده دیجیتال و یا تلویزیون های جانبی دیگر استفاده می کنید؟

مطمئن شوید که گیرنده دیجیتال روشن است و ورودی تلویزیون به درستی برای تلویزیون گیرنده انتخاب شده است.

اگر تلویزیون گیرنده دیجیتال شما روشن است، امکان دارد کابل HDMI، کواکسیل و … یا خود تلویزیون به دلیل اشکال سیگنالی برای تلویزیون ارسال نکند.

سیگنال خروجی گیرنده دیجیتال خود را با فشردن دکمه info/guide روی ریموت کنترل آن بررسی کنید.

اگر بعد از فشردن دکمه info/guide صفحه تلویزیون داده های راهنما را نشان می دهد، اشکال شما ناشی از کابل یا خود گیرنده است.

اگر صفحه تلویزیون شما اطلاعات راهنما را نمایش نمی دهد، مطمئن شوید که منبع ورودی در تلویزیون با کمک دکمه ورودی در ریموت تلویزیون تغییر می کند.

اشکالات و سخت افزاری دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون

اگر هیچ کدام از موارد بالا کار نکرد و شما متوجه شدید که تلویزیون های متصل به تلویزیون شما به درستی کار می کنند و گزینه های ریست و به روزرسانی را هم امتحان کرده اید و جواب نگرفتید، امکان دارد اشکال از خود تلویزیون باشد. امکان دارد مین برد، برد پاور و یا دیگر قطعات تلویزیون شما خراب شده باشند که باید برای تعمیر آن از یک مرکز معتبر مثل سرویس تی وی کمک بگیرید.

خراب شدن برد اصلی دلیل خاموش شدن تلویزیون

اگر تلویزیون شما بدون هیچ اشکالی به طور ناگهانی خاموش شود، به احتمال زیاد اشکال از سخت افزار است. یکی از دلیل های رایج این اشکال خراب شدن برد اصلی تلویزیون است، جایی که همه اجزای تلویزیون شما با هم ارتباط می گیرند و سیگنال را رد و بدل می کنند. اگر برد اصلی تلویزیون فرسوده یا خراب باشد، تلویزیون بیش از حد گرم می شود و باعث می شود که تلویزیون خود به خود خاموش و روشن شود. تعویض برد اصلی تلویزیون می یک تعمیر پرهزینه و حساس است و باید توسط متخصصان حرفه ای و مجرب سرویس تی وی انجام شود.

خراب شدن برد پاور تلویزیون

علاوه بر برد اصلی، وقتی که اشکال خاموش شدن تلویزیون ال جی، سامسونگ، سونی و … به وجود می آید، امکان دارد مشکل از برد پاور تلویزیون شما باشد. در تلویزیون سامسونگ مدل ۴۰F۵۹۵۰ و تلویزیون ال جی مدل 42led5600 احتمال دارد دلیل خاموش شدن ناگهانی تلویزیون از برد پاور آن هم باشد اما برای مطمئن شدن باید توسط تعمیرکار بررسی شود.

علاوه بر مواردی که گفته شد، نوسان برق می تواند باعث آسیب زدن به برد اصلی، برد پاور، قطعات برد مثل خازن ها و آی سی ها و دیگر اجزا تلویزیون شما شود. چرا که تلویزیون های جدید با ولتاژ خیلی پایینی کار می کنند پس با نوسان برق احتمال آسیب رسیدن به قطعات تلویزیون وجود دارد. برای پیشگیری از این آسیب ها باید حتما از محافظ برق باکیفیت کمک بگیرید.

نمایندگی تلویزیون

نمایندگی تلویزیون ال جی ، سامسونگ یا سونی ارائه دهنده همه خدمات مورد نیاز به کاربران و دارندگان تلویزیون های تلویزیون و برد است. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به نمایندگی تلویزیون تخصصی ترین خدمات مرتبط با تعمیر انواع تلویزیون های برد و پنل های تی وی را دریافت کنند. تعمیر تلویزیون سامسونگ ، سونی و ال جی در این نمایندگی محدود به مدل و برند خاصی نیست و از همه خدمات تعویض و تعمیر پشتیبانی می کند.

10 گام ضروری و اساسی در انتخاب رشته


b4_zbwb.png

?? گام ضروری و اساسی در انتخاب رشته

 

?? گام اول؛ در درجه اول، من باید خودم را خوب بشناسم، علایقم را بدانم، بفهمم که تیپ شخصیتی ام چیست، آیا درونگرا هستم یا برونگرا و استعداد چه رشته ای را دارم، حفظیاتم خوب است یا هوش ریاضی و محاسباتی بهتری دارم!

خودم را که خوب شناختم میرسم به گام بعدی...

 

?? گام دوم؛ حالا با توجه به شناختی که از خودم به دست آوردم چه رشته ای برای من مناسب است؟

 

?? گام سوم؛ بازار کار این رشته یا رشته هایی که میخواهم آن را ادامه بدهم چگونه است و در آینده چه زیرشاخه هایی دارد و تا چه سطحی باید آن را ادامه بدهم که بتوانم از آن درآمدزایی بکنم

 

?? گام چهارم؛ کدام دانشگاه ها در این رشته یا رشته هایی که من میخواهم آن را بخوانم رنکینگ و رتبه ی بهتری دارند و مدرکشان برای آینده ی شغلی من اعتبار می آورد.

 

?? گام پنجم: این دانشگاه هایی که در ذهنم گلچین کرده ام و رشته هایی که تشخیص داده ام برای من مناسب هستند چه شرایطی دارندو فاصله دانشگاه تا محل زندگی من، هزینه هایی که در آینده خواهم داشت به چه صورتی خواهد بودو آیا تحصیل در این رشته و دانشگاه به هزینه هایش می ارزد؟

 

?گام ششم: این رشته ها و دانشگاه هایی که در ذهنم دارم را بر روی یک کاغذ اولویت بندی می کنم

?? گام هفتم؛ کد رشته محل های  این دانشگاه ها را از دفترچه انتخاب رشته استخراج میکنم و برحسب اولویت، فعلا روی یک کاغذ یادداشت می کنم.

 

?? گام هشتم: دفترچه انتخاب رشته را خوب مطالعه می کنم و بسته به شرایطی که در کارنامه ام دارم احتمالات قبولی خودم را بررسی می کنم و بر اساس این احتمالات روی کاغذ چینش اولیه ی انتخاب رشته ی خودم را انجام می دهم، احتمال قوی در این قسمت، به مشاوره ی یک مشاور کاربلد هم نیاز خواهم داشت

 

??گام نهم؛ پس از مشورت با سایرین و افراد باتجربه، چینش نهایی را انجام می دهم و در فرم انتخاب رشته، کدرشته محل ها را چینش می کنم

 

??گام دهم؛ به این نکته ایمان می آورم که هرکس برحسب زحمتی که کشیده است مستحق دریافت پاداش خواهد بود و خودم را از پیش بازنده ی هیچ میدانی نمی دانم و همیشه باید امیدوار باشم.

این مقاله توسط آکادمی انتخاب سبز طراحی و تدوین شده است که برای دسترسی به سایر محتواهای ارزشمند وارد سایت انتخاب سبز شوید.

با شرکت تک لند، دیگر نگران خرابی لوازم خانگی خود نباشید


به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، در دنیای مدرن کنونی، به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی، تغییرات سریع و چشمگیری در سبک زندگی ما رخ داده که در نهایت امکانات رفاهی و زندگی لذت بخشی را برای ما فراهم نموده است.

امروزه لوازم خانگی یکی از مهم‌ترین صنایع جهان محسوب می شود که به واسطه آن، با سرعت و دقت بیشتری می‌توان کارهای داخل خانه را سر‌وسامان ببخشیم.

راحتی و آسایشی که ما در این نسل در حال تجربه‌کردنش هستیم، تأثیرات مثبتی را در مدیریت و رسیدگی به کارهای روزمره گذاشته است؛ در مدت زمان بسیار کوتاه می توان تعداد زیادی لباس را شسته، سپس خشک شده و اتوکشیده از آن استفاده کنیم؛ در واقع تمامی امور از شستشو گرفته تا اتوکشی، فقط در چند ساعت انجام خواهد گرفت، در حالیکه در گذشته این کارها چند روز، زمان می‌برد. جاروبرقی، ماشین ظرفشویی، چای ساز و ... از لوازم پرکاربرد زندگیست که سبک متفاوتی از بهداشت و نظافت، سرعت و راحتی را با آنها تجربه می کنیم و هرگز نمی توان این مزایا را نادیده گرفت؛ اما همانطور که می دانیم، تمامی وسایل الکتریکی یا مکانیکی عمر مفیدی داشته و در نهایت، پس از مدت ها کارکرد صحیح، دچار استهلاک می گردد و ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و یا حتی از کار بیفتند. عدم سرویس به موقع و مراقبت صحیح از آنها موجب می شود این امر بسیار زودتر از زمان معمول رخ دهد و موجب اختلال در آسایش و روتین معمول زندگی گردد و دردسرساز شود.

با شرکت تک لند، دیگر نگران خرابی لوازم خانگی خود نباشید!

با تک لند سرویس آشنا شوید:

زندگی خود را بدون استفاده از این امکانات اولیه و ضروری تصور کنید، اینجاست که نقش پررنگ لوازم خانگی در زندگی ما مشخص می شود؛ این وسایل همگی دارای قطعات مصرفی هستند که پس از مدتی باید سرویس و یا تعویض گردد تا مانع آسیب رساندن به سایر قطعات دستگاه بشود. پیدا کردن یک متخصص جهت تعمیر لوازم خانگی کار ساده‌ای نیست؛ شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای‌ ساید، تعمیر یخچال فریزر، تعمیر کولرگازی و ... به‌ دنبال یک تعمیرگاه یا تعمیرکار حرفه ای باشید که با خاطری آسوده به آن مجموعه اعتماد نموده و لوازم خانه خود را با اطمینان خاطر به آنها بسپارید. چرا که یک انتخاب اشتباه می تواند عواقب دردسرسازی داشته و مشکلات دیگری را برای دستگاه شما پیش بیاورد.

شرکت تک لند با سالها سابقه درخشان در زمینه سرویس و تعمیرات لوازم خانگی همچون ماشین لباسشویی، یخچال و فریزر، جارو برقی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و فر، هود، کولرگازی و سایر لوازم خانگی کوچک و بزرگ، به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تعمیرات لوازم خانگی در سراسر کشور شناخته شده است.

بهره گیری از افراد متخصص و با تجربه، ارائه خدمات با بالاترین سطح کیفی، تضمین خدمات ارائه شده، سرعت، سابقه فعالیت، تعمیرات در محل و بدون نیاز به جابجایی دستگاه، مشاوره رایگان و استفاده از قطعات اورجینال در صورت نیاز به تعویض قطعه از ویژگی های مهم شرکت تک لند به شمار می رود.

با تک لند، خدمات رسانی و پشتیبانی به صورت 24 ساعته و در تمامی نقاط شهر تهران و حومه در حداقل زمان ممکن امکان پذیر می باشد.

برندهای تحت پوشش شرکت تک لند

شرکت تک لند جهت نصب و نگهداری و تعمیر لوازم‌خانگی و همچنین آموزش مصرف‌کنندگان از بهترین‌های این عرصه به شمار می رود. تک لند کلیه خدمات ذکر شده را برای تمامی برندهای معروف و مطرح خارجی و ایرانی در بالاترین سطح کیفی و در عین حال با کمترین هزینه، به مشتریان خود ارائه می نماید؛ برخی از برندهای تحت پوشش تک لند عبارتند از: نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بکو، سامسونگ، ال جی، بوش، تراست، دوو، جنرال الکتریک، هیمالیا و امرسان.

با شرکت تک لند، دیگر نگران خرابی لوازم خانگی خود نباشید!

تعمیرات یخچال توسط تک لند به چه صورت است؟

تعمیر یخچال در محل یکی از خدمات ویژه شرکت تک لند سرویس می باشد. تعمیر ساید بای ساید، تعمیر یخچال سامسونگ، تعمیر یخچال ال جی، تعمیر یخچال بوش، تعمیر یخچال جنرال الکتریک و سایر برندها توسط کارشناسان مجرب تک لند با استفاده از مدرن ترین ابزارها و تجهیزات، در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می گیرد.

تعمیر ماشین را با تک لند تجربه کنید!

بدون شک تعمیر ماشین لباسشویی، به عنوان یکی از پرکاربردترین لوازم برقی منزل، نگرانی بزرگی برای شما خواهد بود و به دلیل پیچیده بودن این دستگاه، تعمیرات آن باید توسط افراد متخصص انجام پذیرد؛ با وجود مجموعه حرفه ای و کارآزموده تک لند، این نگرانی را نادیده بگیرید.

پر سروصدا بودن دستگاه، عدم چرخش دستگاه، عدم تخلیه آب و روشن نشدن دستگاه، برخی از مشکلات رایجیست که ممکن است برای هر یک از شما عزیزان نیز پیش بیاید؛ تعمیر ماشین لباسشویی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران و حومه، توسط تعمیرکاران حرفه ای و کارآزموده تعمیرات و تعمیرگاه مجاز تک لند سرویس، در محل عیب یابی و با کمترین هزینه رفع عیب می گردد. با وجود مجموعه حرفه ای و کارآزموده تک لند، این نگرانی را رفع شده تصور کنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل با تک لند سرویس

عدم شستشو و تمیز کردن ظروف، بروز سر و صدا هنگام کار کردن دستگاه، خشک نشدن ظروف، تولید بوی نامطبوع، نشتی آب و ... نشانه وجود مشکل فنی در ماشین ظرفشویی می باشد و عدم توجه به موقع به آن، می تواند خسارات قابل توجهی برای شما مصرف کنندگان به بار آورد؛ با تعمیرکاران ما در تک لند، بررسی و عیب یابی مشکلات ماشین ظرفشویی و تعمیر تخصصی آن، به راحتی امکان پذیر است.

تعمیر کولرگازی به صورت فوری

کاهش سرمایش کولر گازی، آبریزی کولر گازی، بروز صداهای غیر معمول از دستگاه، روشن نشدن دستگاه و ... از جمله مشکلات رایج کولرهای گازی می باشد؛ در چنین شرایطی تعمیرات تخصصی انواع کولرهای گازی خود را به ما بسپارید؛ مشکلات مربوطه را با کارشناسان ما در میان بگذارید و درکمتر از چند ساعت آن را سالم و بدون نقص تحویل بگیرید.

نصب، سرویس و تعمیر انواع کولرگازی شامل کولر گازی ال جی، اجنرال، سامسونگ، تراست، هایسنس، گری، ملونی و سایر مدل ها توسط بهترین تعمیرکاران کولر گازی تهران در تک لند، به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می گردد.

تماس با شرکت تک لند

اگر شما از این به بعد بابت سرویس و یا تعمیر لوازم خانگی خود از جمله: تعمیر کولرگازی، تعمیر ماشین لباس‌شویی، تعمیر ماشین ظرف‌شویی و تعمیر یخچال فریزر، تعمیر جاروبرقی با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید به صورت تلفنی و آنلاین درخواست تعمیر خود را ثبت نمایید؛ سفارش به ‌صورت تلفنی، از طریق تماس تلفنی با شماره ?????-??? و درخواست آنلاین با پرکردن فرم آنلاین ثبت درخواست در سایت امکان پذیر می باشد.

در اسرع وقت پس از بررسی مشکل و انتخاب مناسب‌ترین تعمیرکار جهت دستگاه و برند مربوطه شما، تعمیرکاران و کارشناسان مجاز و مجرب ما برای ارائه خدمات به محل مورد نظر مراجعه می کنند. شما عزیزان و همراهان همیشگی تک لند با دریافت کردن یک سرویس سریع و باکیفیت، پس از اتمام کار علاوه بر دریافت فاکتور، ضمانت کتبی تعمیرات را نیز از تکنسین های ما دریافت خواهید نمود.

شماره پاسخگو به شکایات، انتقادات و پیشنهادات: 0936155525  (به صورت شبانه‌روزی)

شماره تلفن جهت خرید قطعات مورد نیاز:  09192464523

ایمیل:   info[@]techlandservice.com

آدرس دفتر غرب: تهران، دریاچه چیتگر، بلوار کاشان، خیابان امیری صفت، پاساژ پارامیس، طبقه اول، واحد  a52

آدرس دفتر مرکزی: خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه طالقانی، نبش کوچه طباطبایی، پلاک ???

منبع :  خبرنامه دانشجویان ایران

ابهامات موجود درباره قانون جذب


x1_2z8d.jpg
ابهامات موجود درباره قانون جذب

 

درباره واقعی بودن یا نبودن قانون جذب همیشه سوالات متفاوتی پرسیده میشه و خیلیا چون خودشون بدلیل انتخاب مربیان و انجام اصول اشتباه نتونستن، خواسته موردنظر رو ایجاد کنن. در واقعی بودن این قانون ها به شک افتادن و واقعی بودنش رو کم کم دارن نفی میکنن

 

حتما اصطلاح هرچی بدت بیاد سرت میاد را شنیده اید. دقیقا برعکسشم صادقه یعنی هرچی خوشت بیاد به دستش میاری و وقتیکه ما بر روی موضوعی توجه می کنیم قدرت میگیره و فرکانسش به کل جهان هستی فرستاده میشه و طبق قانون عمل و عکس العمله که باعث میشه مداری رو تجربه کنیم که اتفاقاتی از همون جنس فرکانس ها رو برامون پدید بیاره

 

برای درک بیشتر جذب جهان و کائنات رو مثل یه ماده بی فرمی درنظر بگیر که طبق خواسته ی تو شکل میگیره و تبدیل میشه به اون چیزی که میخوای. این ماده بی فرم خودش فکر میکنه و سعی میکنه دقیقا طبق چیزی که تو میخوای تبدیل بشه که البته چگونگی ها رو خودش انجام میده و تو فقط باید بخوای

 

توی این مسیر هرچقدر با انجام تمرینات و ارسال فرکانس ها به خواسته ات توجه بیشتر و خوبی داشته باشی، کانال هایی یا دروازه هایی برات باز میشه که دقیقا تو رو به سمت همون خواسته ای که میخواستی هدایت میکنه و این قدرت به لطف خداوند واقعیست

 

یعنی اگه تو خواسته ای داشته باشی کل کائنات دست به دست هم میدن تا تورو به خواسته ات برسونن. قانون جذب اینطوری کار میکنه

 

یکی از مجموعه هایی که کل فعالیت های قبلی خودش رو در زمینه آموزش قانون جذب پاکسازی کرده و صرفا روی تولید فایل های فرکانسیک به صورت تخصصی تر فعالیت میکنن گروه تحقیقاتی لیمبیکساست که واقعا توی این عرصه پیشتاز و بصورت نوین داره پیش میره. ازت میخوام که حتماً حتماً این قدرت رو تجربه کنی و ازش غافل نشی

 

هر وقت که تونستی تجربه خوبی از فرکانس و ذهن و باور برای خودت ایجاد کنی بهمون اطلاع بده تا قدرتمون برای ادامه این مسیر زیبا بیشتر و بیشتر بشه چون تو لیاقت تغییر شکل این ماده بی فرم منطبق با خواسته خودت رو داری